Friday!

07,56

~~~~

Äntligen fredag...även om det varit fyradagarsvecka känns det tungt. Känns som jag varit på jobbet fler än fyra dagar om man säger så. Men nu så går jag i alla fall på mitt sista pass för denna vecka! =) gud så skönt!

Det har känts tungt länge nu att gå till jobbet/vara på jobbet. Det bär emot något otroligt. Tack och lov börjar det lätta lite nu i alla fall. Synd bara att jag mår dåligt över att gå till jobbet, så ska det inte behöva vara. Men hur lätt är det att få något annat? Det finns ju liksom inte. Mycket funderingar på vad jag ska göra med mitt liv. Plugga? Vet inte...känns inte som att det är min grej. Studieskulder för livet känns inte heller speciellt lockande... nej, jag vet inte. Jag vet ingenting.

Häv a gräjt wiiiikänd!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Se de så här... Vill du plugga... Gör de. Jag själv funderar på de (men har bara kommit så långt att jag har kollat på hig.se´s hemsida). Studeiskulder? So what! Huvudsaken man gillar sitt jobb efteråt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback