Oljud.

18,55

~~~~

Mm, mitt i oljudet av en golpslip och en massa j*vla slipdamm lagar jag mat. Väntar på att riset ska bli klart nu...såååå himla hunrig. Vi är i fullgång med renovering av vardagsrummet. Vi har inte mycket kvar nu. Hela helgen har gått åt till detta och det har minst sagt inte varit en enda lugn stund...men nu är vi snart klara =)

Snart kan jag nog ta ur öropluggarna och äta lite...första gången jag lagar mat med öronskydd på mig =P

Näää, nu får riset va klart alltså!


HUJ!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas det går bra med renoveringen

Postat av: Malin

Du kan ju komma å fixa mitt sovrum å ;)

2009-04-22 @ 14:28:03
Postat av: Sara

Ähh men vadå!? Det är längesen jag dammsög nu. Snart en vecka sen. Sen så har vi sölat ner ganska mycket nu så det behövs. Men för första gången så kommer jag att lämna den framme tills ikväll för då får vi ny kyl och frys. Och karlarna kommer knappast att ta av sig skorna medans dom håller i kylskåpet :p

2009-05-05 @ 09:31:06
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Först så dammsög jag innan dom kom. Sen så skräpade dom ner en massa. Frigolit överallt, sågspån, grus, m.m. Så jag hade mina anledningar :) Det klirrar så härligt i röret, don´t you think?! ;)



2009-05-06 @ 11:14:22
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback