Tråkig?

22,07

~~~~

Hur tråkig är jag? Hmm, Niklas är ute med ett par kompisar på skoter å här sitter jag med Donna och ser på nyheter! Hahahahaha....det är ju helt kasst. Men eftersom min rygg också är kass så går det ju inte att skumpa skoter... :-( fan också!

Hmm, nu vart de en massa uppdateringar på en å samma gång...men det brukar kunna bli så för mig, kom i ett stim nu...:-) det är ju så roligt att blogga egentligen, varför gör jag det då inte oftare? För att jag är tråkig? Hahaha...

Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du msn? Adda mig isf :)

Postat av: Kusinus Vitaminus

[email protected]



2009-02-12 @ 14:30:35
Postat av: Kusinus Vitaminus

Men nu är det väl ändå dags för en uppdatering!!?? Joooo, kom igen nu.

2009-02-18 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback