Update

Hej å hå vad tiden går och nästan inga blogguppdateringar kommer i från mig. Jag tänker ofta: "nu ska jag blogga...nej, jag tar det sen... " och så blir det inte av och det går veckor eller i bland dagar mellan inläggen i från mig. Jag kan bara blogga om andan faller på annars är det inte roligt. Vissa gånger kan det ju komma flera inlägg på släng som ni har märkt ;-)


Hmmm...vad har hänt sen sist då?


Jo, vi har börjat att måla och fräscha upp hemma hos Niklas. Vi har gjort hallen klar nu, det är lite som fattas, dörrar och fönster ska vitmålas och lägga nytt golv, men det ska vi ta när det är varmare ute. Nästa steg blir sovrummet, taket ska målas vitt såsom fönster, lister osv (det har vi även gjort i hallen, från furu till vitt, vilken skillnad!!) sedan kommer väggarna i sovrummet bli i en färg som heter "passion" (lila). Färgen finns att beskåda på rusta, www.rusta.se

Kommer att uppa bloggen med bilder sen, så det kommer mera om detta! :-)


I helgen som varit var det fest för Annika på lördagen, trevlig och rolig fest trots att jag var nykter ( man kan ha roligt ändå tydligen :-p)

Annika, tack för en trevlig kväll!


På söndagen var det kyrkan som gällde på fm, fastlagshögmässogudstjänst, fina sånger med kören. Där stog vi och sjöng för ett tiotal ynka själar. Men men, det är ju roligt att sjunga i alla fall. Efter det var det hem och måla som gällde.


Å helgen för snart två veckor sen var det fest för Jennie som fyllde 25. Tack än en gång för en trevlig kväll!


Nu i veckan har det varit jobb, måla, jobb...måla :-) men målningen har varit värd all tid, för j*klarns vad nöjda vi är med vår hall! I kväll blir det till och lägga en sista stund på hallen, ställa in hallmöbeln måla det allra sista, sätta upp trappräcket osv. Jag ska fixa en gammal spegel också, måla och slipa så den får en lite sliten look.


I morgon kväll ska jag fräscha upp mig själv, haha. Ska färga och klippa håret. Har inte gjort något åt håret sedan november, himmel! Men innan dess tänkte jag svänga in hos Hanna och Fredrik och lämna lite pix....och passa på att snusa lite på Edit :-)


I helgen som kommer blir det förmodligen skotertur på fredagkväll beronde på hur jag mår i ryggen. Fika på stan på lördag och utgång... men vi får se, det kan ju hinna ändra sig, beror på hur jag känner. Men jag känner att en krogsväng är det jag behöver nu...

:-)


KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack själv för en trevlig kväll. Och tack för presenten, den kommer väl till pass.

2009-02-25 @ 16:39:03
Postat av: Sara

Ha prövat de mesta. Nu orkar ja inte mer.

Postat av: Sara igen

Men tack för tipset iaf :)

2009-03-02 @ 05:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback