Utmanad.

21,49

~~~~

Just ja, jag har hy blivit utmanad av Kitte också. Såhär funkar utmaningen:

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.


Här kommer min bild:



Varför blev det en bild på MIG? gaaah....så typiskt! I alla fall är den i från Maries 30-årsfest. Det bjöds på tacos och påtallrikarna fanns diverse köksgeråd utplacerade som bestick, jag fick som synes en spagettislev... :-)

Jag utmanar:

Sara
Linda Modin
Niklas
Hanna E
Malin
Veronica, Hannas mamma


Kommentarer
Postat av: Schwan

Haha! Skoj att du äter med spagetti-slev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback