Veckans.

21,36

~~~~

Längesen jag gjorde en veckans lista nu ju :-)

Veckans bästa: Alice & Herman och sist men inte minst EDIT!!! Lilla lilla lillstinta :-) du är så go så go!
Veckans sämsta: Jobbet, ryggen...ångest.
Veckans låt: Sarek - Genom eld och vatten.
Veckans bojkott: Melodifestivalen...kommer inte titta förrän den stora finalen samt Eurovision.
Veckans inköp: I morgon blir det ett par skridskor. Skrev ju tidigare att jag skulle köpa ett par konståkningsskridskor, men så blir det inte. Det blir antingen bandy eller hockeyrör.
Veckans tv: Haha, det är ju för dåligt att jag tittar på det men... Sveriges Värsta Bilförare. Men för att väga upp det hela måste jag också skriva På Spåret, älskar det programmet.
Veckans ord: Snö, isglass och bäbis.

Och Niklas, jag tänker inte skriva dig på listan...för du vet, du är alltid veckans bästa ;-) me loves you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback