Årets.

15,07

~~~~

Årets bästa: Var när jag träffade Niklas såklart, bästa som hänt, någonsin!
Årets sämsta: Otrohet, sommaren, Tessans flytt.
Årets film: Sex and the city- the movie.
Årets låt: Lill-Babs-Manolito
Årets bok: Livstid-Liza Marklund
Årets helg: Helt klart nyår, hade så otroligt trevligt!
Årets bästa tv: The Tudors, Livet i Fagervik, Anna Pihl.
Årets resa: Höga Kusten.
Årets plats: Hian.
Årets hjältar: Mormor och morfar som lät mig bo där när allt kraschade.
Årets modigaste: Jag på Körslagetaudtion!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj, har du också varit till Höga Kusten i sommras? Det var vi med. Det var supervackert där.



Sen avundas jag dig lite att du var på audition till Körslaget, det hade jag också velat vara men missade det på något sätt :)



Ha en skön dag.

2009-01-04 @ 10:24:02
Postat av: Sara

Snart är jag färdig med städa ut julen-stöket. Bara gardiner i sovrummet som ska upp nu, lite dammning och sugning. Sen ska de vara klart. Har bestämt att det ska vara klart till kl 12. Och det är ju snart så de är väl bäst att man sätter fart. Är ju så himla pillipet så jag kan bli ståendes med gardinerna hur länge som helst. Peta lite här, dra lite där, skrynkla lite så... osv... Namnet Bodin har den förbannelsen över sig tror ja.

Postat av: Sara

Hahahaha!! De gick rätt så bra med gardinerna. Blidde inte så mycket pet hit och dit :) STOLT

2009-01-07 @ 12:24:22
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback