Bilder.

12,28

~~~~

Lite bilder :-)
Skriver lite snabbt då jag inte orkar sitta speciellt länge på en hård stol med min onda rygg. Har aldrig haft så ont i ryggen som jag har nu... var till kiropraktikern igår, jävlar vilken smärta! Måste dit igen då det sitter så djupt.... isch!



Niklas och jag.



Min vackra orkidé


Älskar tulpaner.



Donna sover än! kl 12,26, världens sötaste mysimys.



Julklappen jag fick av älskling.



Från balkongen.


Åt andra hållet.



Äntligen internet igen!


Vardagsrumsfönstret.




KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

alltid kul med blogguppdatering :-) gosiga lilla donsan

Postat av: Tessan

Ni är så himla gulliga tillsammans=)

Ska bli så kul att få träffa er!



Stor kram

2009-01-20 @ 16:01:43
Postat av: Malin

va olik dej du var utan glasögon! :)

2009-01-20 @ 16:17:55
Postat av: Sara

Ser min gamla parkeringsplats på en utav bilderna :)

2009-01-21 @ 08:47:57
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback