En ovanlig dag.

18,15

~~~~

Idag har det varit en ovanlig dag, en väldigt ovanlig dag. Tankarna snurrar i huvudet på mig och det har hänt mycket runt omkring mig och många, många andra. Det kommer ta flera dagar innan detta sjunker in i mig det kan jag säga. Mycket mer än så kan jag inte säga och då har jag egentligen inte sagt mycket. Min helg kommer att handla om att reklektera kring detta, det blir nog en ovanlig helg också har jag en känsla av. Kan väl i alla fall säga att detta inte gäller mig privat, utan det är jobbet det handlar om. Nu så sätter jag punkt för den här delen av inlägget.

Hanna!
Vi skulle ju umgås i kväll, men jag är mest bara stirrig och förrvirrad just nu så jag är nog inte mycket att umgås med alls... i helgen kanske? :-)

Sitter samtidigt och tittar på herrarnas skidskyttestaffett, går inte så bra för Sverige, det var nytt eller hur? Så fort det gäller då går det nästan jämt dåligt för Sverige, åtminstone vad det gäller skidsporter.  Här sitter jag och pratar och låter som om jag vore väldigt insatt, haha. Men jag ska berätta att jag hänger med och är intresserad av just skidsporter, det ligger liksom i blodet när man har en morfar som åkt flera Vasalopp och varit väldigt engagerad samt att jag själv tränade längdåkning i flera år. Fast det förstås, det är ju flera år sen nu och det syns ingenstans på min kropp längre ;-) men intresset finns ändå kvar. Såhär blev resultatet i toppen på staffetten: Etta - Österrike, tvåa - Ryssland, Trea-Tyskland. Hanna igen, Tjeckien blev tia ;-) sådärja, nu fick ni ett litet sportreferat också, kanske ska tillägga också: Sverige blev nia.

Nu ska jag dricka lite kaffäääää. Sitter och längtar efter att Antikrundan ska börja, är det något jag älskar så är det antikviteter och gamla ting! Missa inte Antikrundan kl. 20 i svt 1!

Förresten hur sexig är man när man struttar runt it-shirt, kalasbyxor och ett par sunkiga raggsockar? ;-)

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

ja du vad säger man....

2009-01-09 @ 07:57:04
Postat av: Fnyz/Hanna

det är lugnt gumman. vi får se om de kan passa nå i helgen, vet att vi är bortbjudan på lördag kväll iaf å så ska vi kasta ut julen här hemma men då är vi ju hemma iaf :-D

Postat av: Fnyz/Hanna

men min kommentar försvann :-( kanske blir dubbelt nu då men de bjuder jag på :-D



det är iaf lugnt gumman, de är itne alltid man har ork elelr lust att göra de man tänkt å då måste man kunna ställa in utan att vi ska bli sura elelr så på varandra :-D



i helgen är det ganska lugnt för oss, lördag kväll är vi bortbjudna så då passar de itne å i övrigt så ska vi kasta ut julen men då är vi ju hemma iaf :-D

2009-01-09 @ 16:02:50
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Fnyz/Hanna

såg artikeln i ljusnan idag! så nu förstår jag ju ltie mera. hoppas allt är bra

kramar

2009-01-11 @ 00:41:08
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback