Lite bilder.

12,24

~~~~

Bjuder på lite biler från hösten/vintern 08.


Ute i skogen.


Jag och D.


Vi igen.


Lite läcker bilder detta, mitt då röda hår står som en eld i blåsten.


Jag och Madonna.


Sötnöt.



Trodde aldrig jag skulle lägga upp en sån här bild på mig själv, men jag
bjuder på detta! Bilden är från Maries 30-årsfest första helgen i november.




Och nej vi har inga bilder sedan i julas, varken jag eller Niklas kände för att fotografera något då. Det är Niklas som tagit bilderna ovan... Ja just det, den sista bilden, jag kanske ska förklara den. Det är sång man sjunger som heter "fula Bettan" kommer inte håg vilken melodi man lånat till den. Det går ut på att man för varje vers tar på sig saker som ligger i en påse. Man börjar med "öronen" sedan "ögonen", "tänderna" och till sist plastpåsen på skallen. Ja o inte fan är man snygg i alla fall när man plockar på sig allt det där åså försöka hålla kvar tänderna och ögonen och försöka hålla sig för skratt samtidigt är inte det lättaste, speciellt inte när man ser alla andra heller som precis lika roliga ut! :-)



I går var vi ute och åkte skoter hela dagen med ett helt gäng, tror vi var elva tolv stycken som drog runt i skogarna kring Edsbyn, det blev åtta mil på skoter. Det resulterade i träningsvärk nästan överallt och ett blått öga! Mm, det blåa ögat kom sig av att när jag skulle ta på mig mina googels över hjälmen så slog dom in mot ögonen med kanten före och under mitt vänstra öga är det nu alldeles rött/blått, det är skitsnyggt, jag lovar ;-) vi hade jättekul och det var kul med så mycket skotrar. Världens kanonväder var det ju också! På kvällen gick vi över till Fredde och Cissi, som också var med på turen och tittade på körslaget. Varför är det ALLTID fel kör som åker ut?? Nanne som hade ett av dom bästa bidragen igår (förutom Hanna då) åkte ut! Finns lite bilder från turen i går, kanske kommer senare!

Nu ska jag fortsätta se på skidor! Sitter fortfarande i pyjamas, det får man väl på en söndag :-)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

å jag fattar inte varför inte magnus carlsson åker ut NU,förra veckan var de helt kassa å igår var de inte heller speciellt bra även om de inte sjöng lika falsk som veckan innan iaf.



Hanna å Wells var å är bäst varje vecka känns de som, men de var ju fusk att Erik fick ha med Mattias å Danny tycker jag, ska vi börja kasta in ltie andra personer åxå kanske som inte ens är från bollnäs?? då kan vi väl ta med martin stenmark? de har ju som sagt sommarstuga här ;-)



när nanne var grym igår tyckte jag :-D

Postat av: Evelina

Nä det fattar inte jag heller...både Erik och Magnus kör borde vara borta för längesen... Timo och LaGaylia åkte ur helt felaktigt. Mm, precis vi tar in Martin S för att vinna röster! GAH!

2009-01-11 @ 15:55:32
Postat av: Linda

tack:) Du har väldigt fina bilder du med i skogen där:) Jag har länkat dig på min blogg nu, jag visste inte att du hade blogg. Jag har nyss skaffat:) kram!

2009-01-11 @ 17:01:52
URL: http://lindamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback