Näe!

21,32

~~~~

Igen, IGEN åker fel kör ut ur Körslaget!!! Näe, säger jag vad är detta? Erik och Magnus är fortfarande kvar trots att de är de sämsta körerna enligt mig, jag blir så ARG! Så länge Team Hanna är kvar är jag nöjd men varför ska de bättre körerna få lämna programmet framför de sämre? Både Magnus oc h Eriks kör sjunger ju falskt så de dånar om det emellanåt. Måste vara en massa fjortisar som massröstar på Eriks kör varje lördag eftersom de klamrar sig fast. Varje lördag har fel kör fått lämna programmet, både Erik och Magnus borde ha fått lämna programmet redan i början! Stackars Team Wells...

Jaja, nu har jag sagt min mening...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

ja idag blev jag riktgit chockad, trodde verkligen team magnus skulle åka, har tyckt de varit sämst flera veckor på rad nu.



Första kören som åkte ut tyckte jag nog ändå inte var så oväntat (timo) å jag var inte helelr så förtjust i lagaylias kör men nanne å wells var två av de allra bästa.



menmen smaken är som baken :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback