Skrattar än...

19,20

~~~~

Hela dagen har jag varit sugen på något sött att sätta i mig. När karln kommer hem så har han med sig semlor till sig själv (som jag inte kan äta ju!) så jag frågar: "har du inget åt mig?" såklart hade han inte det =)

Så jag tänkte jag bakar nått, så uttråkad efter att bara ha legat i en vecka pga ryggen så det kunde ju bli både roligt och gott med något nybakat, trodde jag! Bestämde mig för att baka en kladdkaka, dom kan man ju inte misslyckas med, trodde jag... utan att ha kolla bästföredatumet på kakaon så bakade jag glatt min kaka och väääääntar och längtar till den ska bli färdiggrdäddad...tar ut kakan...voilá...smakar...och? Joo, den smakar fan rent ut sagt! Varför? Funderar lite och går tjurigt ut till Niklas och talar om att jag misslyckats... Han kommer in och smakar på kakan och han kunde också konstatera att det smakar faaan!

Hmm, undra om det är något du använt till kakan som var gammalt säger han så... Vad kan det vara? Jo, det visar sig vara kakaon som passerade bäst före datum 1998! Gud i himmelens alla stora parader...! Skrattade så jag vek mig... HAHAHAHA... =) och jag skrattar än...


Har bildbevis på utgångsdatumet...

Herre, 980425



Äckelkakan!



Kram <3


Kommentarer
Postat av: Schwan

Hahaaa! 1998??!! Det slog faktiskt alla rekord.

Postat av: sara

ja det är ju min bror vi pratar om, du lär nog hitta mer saker om du letar som bäst före datum har gått ut på :P

2009-01-27 @ 00:03:47
Postat av: Malin

ha ha tänk ja känner igen det där! har rensat en gång så nu är det skapligt i skåpen :)

2009-01-27 @ 09:49:13
Postat av: Sara

Men Evelina då!! Du är ju du å :)

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!



Puss puss!

2009-02-12 @ 10:21:26
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback