Slut.

13,49

~~~~

Nu är glada julen slut, slut, slut.
Julegranen bäres ut, ut, ut.
Men till nästa år igen kommer han till oss igen, ty det har han lovat.


Ja, så är det men har dock inte slängt ut min gran än, den får vara med till tjugondedag jul. Annars har jag plockat bort alla tomtar och stakar och sådant plock, lite tomt blev det men på ett sätt är det skönt. Har inte fattat att det varit både jul och nyår redan...har inte vant mig vid att skriva och säga 2009 än...

Ska sätta upp andra gardiner i köket snart...köpte en ny lampskärm på Ikea som passar kanon till dem gardinerna, en svart veckad skärm. MEN, ett problem, måste ha nya blommor till köket, vad ska jag köpa, förslag tack!

Otroligt nog längtar jag efter ledighet igen fast jag varit ledig i arton dagar. Snart helg nu så det är bara att bita i hop. Värst är det att vara i från Niklas när vi umgåtts så intensivt. Blir så tomt att vara ensam...sova ensam... :-( usch! Jag vill inte att det ska bli kväll...

I helgen ska jag köpa ett par skridskor, hör och häpna. Ett par konståkningsskridskor, har alltid drömt om ett par sånna. När jag var liten var det hockeyrör som gällde, fick aldrig några vita fina med en liten klack som nästa alla andra tjejer hade. Nu ska det i alla bli ett par, från Knåda sport ;-)

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ska du köpa skridskor!! Var inte igår man stod på ett par såna. My god



Kramen

2009-01-07 @ 21:51:57
Postat av: Fnyz/Hanna

å för mig var det tvärtom, alla andra hade hockeyrör (tyckte jag) å jag hade konståkningsskridskor :-)

Postat av: Evelina

Haha, jaså :-) då har ju du upplevt det tvärtom då :-) lite roligt...:-)

2009-01-08 @ 21:34:32
Postat av: sara (nilkas systeryster)

va kul att du ska köpa skridskor, tror du är bättre än niklas på att åka :) får ta oss en tur allihopa då nån gång.

2009-01-08 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback