Äntligen, eller?

22,36

~~~~

Åh äntligen ett blogginlägg tänker ni läsare nu...eller kanske inte. Tss, jag har väl inga läsare kvar nu efter detta långa blogguppehåll på nästan en månad. Men statistken visar att det är i alla fall några varje dag som kikar i på min blogg, väldigt få just nu dock, haha...men besökarna här ska bli fler! Hoppas jag. Krävs att jag bloggar lite mer först bara =)

Jaha, så varför bloggar jag inte då? Joo, jag har sjukt mycket saker att göra just nu. Är mitt uppe i flytt (till Knåda). Har flyttat i hop med världens underbaraste vackraste och bästa! Plus en massa annat, samt att jag varit förkyld i flera månader och verkligen inte kännt mig på topp...sen mår jag inte så himla bra på jobbet nu heller, fast det är ju verkligen inte alls en nyhet för er som känner mig.

I kväll har vi käkat hemmagjord pizza hos Niklas familj. Mycket gott... fick även i mig ett glas rött, kaffe, vindruvor, läsk och godis. Nu sitter jag här, N ligger i soffan med Donnan.

Vi har såklart hunnit bli helt klara med vår renovering av vardagsrummet som jag skrev om mitt sista inlägg. Jag lovar att det kommer bilder på det snart. Lovar, lovar, lovar =)

Vad mer har jag att förtälja då? Hmmm... det har hänt så mycket sen sist så jag kommer inte i håg allt.

I morgon kommer mormor och morfar hit, Sara, Niklas syster, ska vi säga att vi är svägerskor Sara? haha, låter så gammalt med svägerskor och Niklas mamma Britt-Mari. Ska äta lite tårta och fira min födelsedag lite i förskott. Fyller ju år på en tisdag...himla tråkig dag att fylla år, har alltid gett mig själv i present att vara ledig på min födelsedag när den är en vardag, men inte i år. Kvällen ska vi ägna åt bio, första biobesöket på tre år tror jag. Filmen för kvällen är Småstadsliv 2. Hihi vad jag har längtat. För er som inte sett ettan...SE DEN FÖR TUSAN HAKAR!!!  Kolla in
detta eller det här

Helgen för två veckor sen var jag i Gävle med sötaste Malin. Vi hade så otroligt roligt. Tack gumman för den bästa lördagen på mycket länge!

Finns säkert en massa mer grejer jag skulle kunna skriva ner i den här updaten. Men men. Nu får det räcka såhär så länge.

Eller förresten, en sak vill jag berätta. Jag har börjat släktforska =) och jag är helt såld på det. Kommer berätta mer om det i ett kommande inlägg.

Kram. ♥

Kommentarer
Postat av: faster

släktforska? tell me more!!!!!

2009-05-16 @ 09:54:45
Postat av: Anonym

ja usch vad det låter gammalt med svägerska men du har ju bara 25 år kvar till 50 oxå så :P

2009-05-17 @ 16:56:07
Postat av: Anonym

Du är bäst!

2009-05-17 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback