Hemklickat.

17,01

~~~~

Klickade hem lite nya gardiner och en löpare häromdagen. Trist dock att det inte är leverans förän slutet på september, men det får jag stå ut med. Inget kan ändå vara sämre än H & M:s leveranstider...usch så dåligt men ändå handlar jag där, för jag älskar ju H & M trots sega leveranser. Ja ja hur som, jag tänkte visa er vad jag klickade hem från Jotex.





Gardiner till sovrummet, 159 kronor för 2-pack.


Löpare Ambrosia, 89 kronor.

Hissgardin Ambrosia till köket, 199 kronor.







Bilderna är lånade från jotex.se

Kommentarer
Postat av: Kusin

Guh så fin hissgardin!

På tal om beställningar... Jag beställde från Nelly.se i onsdags och på fredagen hade jag paketet i postlådan. De kallar jag snabba ryck! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback