Längesen.

13,49

~~~~

Ja, det var verkligen evigheter sedan jag skrev några rader i min blogg, en vår och snart en sommar har passerat sen sist. Jag kikade lite på statistiken och visst var det några som faktiskt kikar in på bloggen varje dag. Jag kan inte fortsatt låta er bli besvikna eller hur? :-)

Just idag gör jag inget alls. Vädret tillåter inga utomhusaktiviteter. Vi har en del projekt att slutföra innan det blir höst. Bland annat göra klart restaureringen av farstukvisten och måla/kitta några fönster. Just nu ser jag på Oprah som idag handlar skönhet världen över och medias hysteri kring ämnet. Väldigt intressant. Ska snart ta mig i kragen och greja lite här hemma. Ska släpa fram en hög med stryktvätt och titta på en gammal svensk film som börjar på ettan om en stund, det blir perfekt!

Med några semesterdagar kvar ska jag njuta trots att det ska regna hela veckan lång. På måndag börjar allvaret, vardagen och rutiner. På något sätt känns det alltid skönt att börja jobba igen efter semestern men också otroligt trist.

På semestern jag hunnit med en resa till Höga Kusten i Ångermanland. Jag kommer aldrig att se mig mätt på havet.



Det kommer fler bilder från semestern sedan.

Semestern har också inneburit en seg och mycket långdragen förkylning. Den började för två veckor sen och har egentligen inte släppt sitt grepp ännu. Dock är jag inte sängliggande, men var det i åtta dagar. Så fruktansvärt trist.
De senaste tre dagarna har vi haft fina vänner på besök från Linköping. Helt underbart. I oktober far jag ner till dem för ett veckoslut med trevligheter och miljöombyte.

Nej nu ska jag släpa fram tvätten. Donna ligger under en sjal och tittar på djurtv, det älskar hon! :-)

Hej så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen en update :D

Postat av: Sara

Håller med Jenny... ÄNTLIGEN EVE!!!!



Kitta fönster... fy bubblans va tråkigt. Jag gjorde de på garage och uthusfönsterna innan vi flytta in i huset. Bläää!



Tråkigt att du missade kräftskivan :(

Vi fruntimmer satt typ halva kvällen och häpnades över hur lik Ove Rickard är :) Läskigt nästan. Och Johan har gått å blivit så lik Kalle. Tyvärr så måste jag tala om att du missa en himla rolig kväll. Men nästa år... då får du banne mig tälta hos Jonny och Carin en vecka innan kräftskivan så att du inte missar den igen :p



Puss & kram på dig pinglan!

2010-08-25 @ 23:03:40
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback