En fundering.

00,23

~~~~

Undra sa flundra när första sommarkatalogen kommer? :-P

Dessa brukar börja dimpa ner när man minst anar och vill det. När vi som bäst vräker i oss julmatsresterna dyker dessa &%¤#( bikinibilder upp som ett brev på posten, bokstavligt talat... :-)

Och likaså på sommaren, när vi svettas som värst och gör allt för att försöka ta oss igenom den outhärdliga värmen kommer vinterkatalogerna med tips om hur vi bäst värmer oss i höstrusk, vinterkyla och säsongens nya färger.

Jag menar give me a break! Låt det vara vinter när det är vinter, våren kommer i sinom tid.

Jag tippar att första katalogen kommer...låt oss säga onsdag nästa vecka. Någon som sätter emot? :-D

Nu, god natt!

/ E

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läääängtar till sommarkatalogerna (speciellt H&Ms) kommer :D

Först vill man ha typ allt i katalogen.

Men efter några bläddringar så har man halverat sin mentala beställning.

Och efter några bläddringar till så har man utsett lite plagg som ekonomin tillåter :p



Ska nog (svär åt mig själv) surfa in på H&Ms hemsida nu å kolla in rean.



Önskar dig en god fortsättning!



KRAMAR!!!

Postat av: fnyz

idag kom HM:s vår å sommar-katalog till mig så en dag fel fast den var tom tidigare än du trodde :-D å igår kom jotex men det var endast vårkatalogen å inte sommar så de kanske inte räknas

2010-12-28 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback