Fyndat.

23,08

~~~~

...Närmare bestämt på Erikshjälpen. Idag fanns där precis hur mycket som helst och jag ville inte åka därifrån! :-( men jag är ju inte gjorde av pengar så jag fick begränsa mig...även om det är billigt på "Eriks" så plockas det på i pengar till slut om det finns mycket fint.

Sakerna:

3 st ovala skålar i färgat och vitt pressglas.
3 st udda gamla kopparlock.
2 st gamla mässingsljusstakar för julgransljus.
3 st udda fat ( till en hemlig present :-)
2 st mässingsljusstakar (också till det hemliga)
1 st sockerströare i pressglas.
1 st ljuslykta från Dixie.
1 st stekgaffel.
2 st små brickor.
1 st svart kuvertväska i krokolack :-D den KUNDE jag inte gå förbi!

Tror det var det hela :-) just ja, Niklas hade med sig en plättlagg ut.

/ E

Kommentarer
Postat av: Schwan

Wow! Bra fyndat. Jag ville också dit nu när jag var hemma, men det hanns inte med.

2010-12-31 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback