Gran.

23,27

~~~~

Granen står så grön och grann i stugan, granen står så grön och grann i stugan! :-)
Ja, så är det. Nu står den här glittrig och fin, tänk att ett år återigen passerat! Helt ofattbart.
Det kan ju eventuellt komma några bilder på granen sedan. Kanske i morgon. För övrigt så barrar granen redan, men det hör väl till antar jag? Nedrigt är det i alla fall. Känns som att den åker ut med flygande fläng redan i trettonhelgen om inte barrandet lugnar ner sig.

Nu är det inte mycket kvar innan jag kan säga att jag är klar med allt. Har några punkter att pricka av innan bara :-)
Bland annat så återstår några julklappar att slå in :-) mys! ♥

Allt pyntande är då klart i alla fall :-) det är så mycket jul det kan bli nu här hemma. Eller så mycket som det får bli när jag gör det. Jag vill inte ha det övergjort, det ska vara alldeles lagom pyntat. Varken mer eller mindre. Det värsta som finns är plåtter! Usch :-S

Tänk, det snöar ännu. Det har formligen vräkt ner idag...jistanes! Om vi får en vit jul? Ingen tvekan :-)
Allt är mjukt inbäddat i ett vitt fluffigt täcke, det är så underbart! Tänk vad trist och mörkt det skulle vara om det inte var någon snö alls... :-)

Nu ska jag släcka ner och bädda ner mig bredvid den finaste ♥

Vi hörs i morgon. So long.
God natt.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback