Böcker.

20,45

~~~~

I helgen tänkte jag besöka bokreorna på stan. Har någon av er varit på bokrean ännu?
Ge mig lite tips om ni har något att dela med er av :-) vilka böcker ska man kolla in, vilka böcker borde man köpa? Funderade först på att handla böcker på nätet, men hur kul är det egentligen? Håller med en röst jag hörde på radion, känslan försvinner av att shoppa böcker på nätet och just att få bläddra och känna på boken, så sant!

Har en hel del olästa böcker i en hög, mest skönlitteratur, en och annan klassiker. Samt någon faktabok...hoppas bokrean kommer att kunna inspirera mig till en ny "läsperiod". Jag läser nämligen i perioder, flera böcker på släng, sen kan det gå några månader innan jag öppnar en bok igen. Just nu har jag fått en släng av att lösa korsord i stället :-)



Bilden kommer från google.se

// E ♥


Kommentarer
Postat av: Annika H

Jag kan rekomendera författaren Corinne Hofmanns tre självbiografiböcker "den vita massajen", "tillbaka till den vita massajen" och "den vita massajens dotter".

Jean M Auels fem böcker "grottbjörnens folk", mfl.

2010-03-05 @ 09:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback