Fikablogg.

09,15

~~~~

Passar på att blogga lite på min fikarast. Var ett par veckor sen igen nu :-)

Späckat schema framöver.


V.37

Måndag: Lugnt och skönt
Tisdag: Homeparty: Living & Room hos Camilla
Onsdag: Partylite hos svärmor
Torsdag: Kören
Fredag: Bo över hos mormor
Lördag: Stockholm med Camilla
Söndag: Träffa Annika, rösta och självklart se på valvaka och tvätta en massa.


 V.38
Måndag: Måste bli slapparkväll va? Kanske lite städning om lusten faller på.
Tisdag: Slaoparkväll
Onsdag: Slapparkväll
Torsdag: Kören...men det blev inget... låg med värk och svullen kropp
Fredag: Lön! Firar att jag hållit mig ”godisfri” en månad. Middag hos svärisarna.
Lördag: Middag på hotell Scandic i Bollnäs för morfar som fyller 80 27/9.
Söndag: Brunch och lite shopping med Mallan på Mobackes.


V.39

Måndag: Fira morfar igen :-) troligen
Tisdag: Willys?
Onsdag: Slapparkväll
Torsdag: Kören
Fredag: Ledig :-) shopping i Hudik med Annika
Lördag: Slappardag hela långa dagen
Söndag: Åker till Stockholm med Jenny för att kryssa till Mariehamn


V.40
Måndag: Spabehandling på båten och sen hemresa.

Efter detta är det rätt tomt och det känns rätt bra.

Nu ger jag mig J haha. Jag blir trött bara av läsa det själv kan jag säga. Dessa veckor kommer att svischa fram J åh så kul!

 // Evelina ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback