Espresso.

11,59

~~~~

Efter frukost blev det en espresso av Zoegas espressokaffe. Mmmm :-) underbart gott var det.
Av espresson som blev kvar gjorde jag en latte som blev helt fabulöst god, jag toppade den med kanel. Känns som att det kommer bli en del av frukostarna framöver på helgerna :-) inte mig emot kan jag säga.

Vi har haft espressopannan länge men jag har inte hittat ett kaffe som jag gillat, men nu har jag prickat in rätt sort så nu kommer jag nog "fördricka" mig på latte och espresso.



Bilden lånad på google.se

Nu sitter jag och myser i soffan med Donna och ser på SM-veckan och Niklas drog just iväg med skotern. Utanför fönstret är det dimma, mulet och åtta minus. Dötrist men typiskt helgväder... Får se om jag har lust att ta mig ut idag. Det känns väldigt segt just nu i alla fall. Puh...

I kväll ska vi till Johan och Jenny och spela sällskapsspel! Har längtat hela veckan ♥
Blir det "mello" också? :-) Hmmm.

Nu ska jag elda, ta en kaffe och laga handskar.

Ta ingen skit!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback