Melodifestivalen.

13,54

~~~~

Ja, jösses vilket spektakel rent ut sagt.
Vem...VEM väljer låtar? Är Björkman envåldshärskare och väljer alla låtar? Det finns väl en jury?
De måste vara döva allihopa i så fall. Igår var det två bra bidrag med, resten var rena skämtet. Huvvaligen säger jag. Sen kan man ju undra om inte de som röstar är döva också?!!! Och att de inte tänker på att Sveriges bidrag ska platsa i Eurovision. Herregud... :-( pinsamt.

Detta var sista gången jag såg en deltävling i alla fall. Nu kommer jag titta på finalen när nu den är och sedan på Eurovision. Det är bara SÅÅÅ dåligt just nu.

Sen tycker jag konceptet som är nu är förbaskat dåligt och väldigt långdraget. Bort med det!
Jag tycker vi går tillbaka till EN tävling, det är fullt tillräckligt. Sedan kan väl orkestern få med kapellmästare få komma tillbaka, mycket bättre och en helt annan känsla. När vi ändå håller på kan de väl ta tillbaka namnet Schlagerfestivalen, det vill säga bara schlager och inte en massa annat joll :-D i detta hänseende VAR det bättre förr och hör sen!





Bild: google.se


Ta ingen skit!
/ E

Kommentarer
Postat av: Sara

Du håller väl på tremänningen din? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback