Bilhaveri.

19,29

~~~~

Jajamän så är det. I morse började typ alla lampor lysa på instrumentpanelen, haha.
Vilken katastrof. Det är visst bara generatorremmen som packat. Men ändå, skitutgifter. Ah.
Så förhoppningsvis blir det inte svindyrt i alla fall. Som dyrast upp emot 11-1200 pix, OM jag slipper lämna in den. Måste jag det vill jag inte tänka på vad det kommer att kosta.

Jag är SÅÅ glad att jag inte var mitt på skogen mellan Arbrå och Knåda i alla fall.
Tacksam är nog mer ordet än glad.

Tacksam är jag också för att jag får låna svärisarnas bil!
Åh.
Ni är så fina! ♥

Håller humöret uppe i alla fall :-)
Jag bara skrattade åt eländet i morse.
Jag menar vad ska man göra?
Det är ingen idé att tjura i hop.
Det lagar ju inte bilen fortare att jag bränner en massa energi på det.





/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback