Update.

19,50

~~~~

Dags för en liten update på "biggest looser"-fronten nu tycker jag.

Sist jag vägde mig för snart två veckor sedan hade jag gått ner totalt 3 kilo på lika många veckor. Det känns väldigt skönt att det sakta men säkert går åt rätt håll, vill inte gå ner för fort heller.

Nästa "invägning" är på fredag. Jag har inga förhoppningar om att gått ner, så det blir en bonus om jag har det.

Nästa vecka drar en aktvivtet igång genom jobbet, en dietist kommer och förläser och vi kommer att få individuellla rådgivningsträffar också. Det ska bli väldigt spännande! :-)

Snart är det helg igen och då ska jag unna mig något extra. Jag har helgen, eller framför allt lördagen som en "paus" då unnar jag mig t ex. godis och kanske lite vin och sådant. Detta är sporren som får mig att bita i hop på vardagarna :-)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback